وبلاگ

بررسی و خرید HPE SN1200E 16Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter Q0L14A 

بررسی و خرید HPE SN1200E 16Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter Q0L14A 

در این قسمت از مقالات به بررسی و خرید HPE SN1200E 16Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter Q0L14A و اینکه این مدل کارت شبکه چه ویژگی هایی دارد پرداخته می شود :

 

این کارت شبکه دارای صفحه مدار مجتمع می باشد که پردازش داده و اطلاعات ورودی و خروجی به راحتی امکان پذیرمی گردد ، با استفاده از اینگونه کارت ها یک اتصال فیزیکی میان سرور و دستگاه های ذخیره ساز ایجاد می گردد که استفاده از آن سبب بهبود عملکرد سیستم خواهد شد و همچنین سرعت نیز افزایش می یابد ، لازم به ذکر است در صورت ارتباط با شبکه san می بایست از این مدل کارت استفاده نمود .

این مدل کارت شبکه با انجام عملیات ذخیره و بازیابی داده ها و اطلاعات ، پردازنده های سرور را برای انجام عملیات‌ دیگر آزاد می نماید ، در این حالت سرعت عملکرد در سیستم افزایش می یابد .

 این مدل از کارت شبکه یک گزینه قدرتمند جهت اتصال سرور و دستگاه های ذخیره ساز می باشد که توسط کمپانی hp به بازار عرضه گردیده است ، این کارت شبکه در اسلات PCI-Express نصب می گردد ، این کارت دارای دو پورت lc می باشد که سرعت انتقال آن گیگابایت در ثانیه می باشد ، لازم به ذکر است که سرعت انتقال داده در این کارت شبکه نسبت به کارت های شبکه در نسل های قبلی دو برابر افزایش داشته است .

در ادامه به بررسی مشخصات فنی این مدل کارت شبکه پرداخته می شود :

۱) شماره فنی در این کارت شبکه Part Number Q0L14A می باشد .

۲) فرم فکتور در این مدل کارت Plug-in Card می باشد .

۳) این مدل کارت شبکه دارای رابط فیبر می باشد .

۴) سرعت انتقال داده در این کارت 16GB/s می باشد .

۵) کارت شبکه HPE SN1200E 16Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter Q0L14A دارای پورت Dual Chanel +2SFP می باشد . 

۶) این مدل کارت شبکه از سرورهای Proliant نسل ۹ و ۱۰ پشتیبانی می نماید و سرورهایی که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می شود از این مدل کارت شبکه پشتیبانی می نماید :

الف ) dl345 gen10 plus

ب) dl360 gen9

ج) dl360 gen10

د) dl365 gen10 plus

ه) dl385 gen10 plus

و) dl380 gen9

و dl380 gen10

۷) این مدل کارت شبکه از PCIe 3.0 4X پشتیبانی می نماید .

۸) تعداد کانال های موجود در این مدل کارت شبکه ۲ عدد می باشد . 

۹) دمای عملیاتی در این مدل کارت شبکه میان ۰ تا ۵۵ درجه سانتیگراد یا ۳۲ تا ۱۳۱ درجه فارنهایت می باشد . 

ویژگی های کارت شبکه hpe sn1200e 16gb :

۱) کارت شبکه hpe sn1200e 16gb تک پورت می باشد .

۲) از این مدل کارت شبکه در سرورهای نسل ۱۰و ۹  استفاده می گردد .

۳) لازم به ذکر است که این کارت شبکه روی درگاه PCI-Express نصب می گردد .

۴) از این مدل کارت شبکه در زمینه های تجاری مانند مجازی سازی ، ذخیره و بازیابی اطلاعات و همچنین پردازش ابری استفاده می شود.

۵) این مدل از کارت شبکه دارای پورت اتصال فیبر نوری می باشد که این پورت اتصال می تواند از سرعت های ۴ ، ۸ و ۱۶ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی نماید .

۶) در کارت شبکه HPE SN1200E 16Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter Q0L14A زیرساخت دیتاسنتر در سطوح بالایی از کارایی و انعطاف پذیری قرار می گیرد و همین امر سبب افزایش سرعت انتقال داده ها می گردد ،سرعت ۱۶ گیگابیت بر ثانیه سرعت بسیار مطلوبی برای پردازش های سنگین می باشد که پردازش های سنگین نیازمند سرعت بالا در ذخیره سازی اطلاعات می باشند . 

۷) سرعت ۱۶ گیگابیت موجب دسترسی بیشتر به اپلیکیشن ها و ماشین های مجازی روی یک سرور و پورت فیبر نوری می گردد . 

۸) در صورتیکه در دیتاسنتر ، سرورهایی از نسل ۱۰ وجود داشته باشد با استفاده از این مدل کارت شبکه سرعت انتقال بین آنها به بیشترین حد خواهد رسید و این مدل کارت شبکه گزینه مطلوبی خواهد بود .

۹) این کارت شبکه دارای تکنولوژی Express lane Prioritization می باشد که با استفاده از آن ، اولویت بندی ورودی و خروجی سرورهای فیزیکی و مجازی صورت می پذیرد . 

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد بررسی و خرید HPE SN1200E 16Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter Q0L14A می باشید می توانید با کارشناسان و متخصصان شرکت آبان تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *