وبلاگ

بررسی و خرید  HPE StoreEver MSL 3040 Scalable Library Base Module Q6Q62B

بررسی و خرید  HPE StoreEver MSL 3040 Scalable Library Base Module Q6Q62B

در این قسمت از مقالات به بررسی و خرید  HPE StoreEver MSL 3040 Scalable Library Base Module Q6Q62B پرداخته می شود و اینکه این مدل ذخیره ساز چه ویژگی هایی دارد :

این ذخیره ساز محصول برند hp می باشد ، در این مدل ذخیره ساز ۴۰ اسلات در ماژول MSL3040 پشتیبانی می گردد، این مدل دستگاه ذخیره ساز مبتنی بر تکنولوژی Tape می باشد و در واقع داخل آن چندین درایو و نوار مغناطیسی و بارکد خوان وجود دارد ، لازم به ذکر است که ذخیره ساز Tape Library می تواند ۴۰ اسلات را به ۲۸۰ اسلات کارتریج ارتقا دهد .  این مدل  ذخیره ساز امنیت فوق العاده ای را در برابر حملات سایبری فراهم می نماید ، همچنین می توان این مدل ذخیره ساز را با کانفیگ کمتری تهیه نمود و پس از آن با توجه به گسترش روز افزون نیاز های سازمان اقدام به گسترش کانفیگ های ذخیره ساز نمود ، دستگاه MSL3040 راهکار ذخیره سازی نواری جهت مدیریت داده های بلند مدت ارائه می دهد  ، امنیت در اینگونه ذخیره ساز به حدی مطلوب می باشد که می توان از آنها جهت جلوگیری از نفوذ باج افزارها استفاده نمود .

این مدل از دستگاه ذخیره ساز از درایوهای زیر پشتیبانی می نماید :

 LTO-8 Ultrium 30750

 LTO-7 Ultrium 15000 

 LTO-6 Ultrium 6250

که رابط در آن SAS و FC  می باشد و حداکثر اسلات ۲۸۰ می باشد ، این مدل ذخیره ساز می تواند دیتا ها را با نرخ ۷۲.۴۵ ترابایت بر ساعت انتقال دهد . 

درباره استوریج تیپ MSL 3040 :

از اینگونه ذخیره ساز جهت نگهداری اطلاعات و داده ها در سازمان های کوچک و متوسط استفاده می گردد ، این مدل از دستگاه های ذخیره ساز دارای مقیاس پذیری ، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان فوق العاده ای می باشد که از آنها می توان جهت نگهداری امن داده ها در مدت زمان طولانی استفاده نمود ، ویژگی های متفاوتی در این دستگاه وجود دارد که سبب می گردد نسبت به دستگاه های هم رتبه خود دارای برتری قابل ملاحظه ای باشد ، از جمله ویژگی های برتر این دستگاه می توان به قابلیت طراحی ماژولار اشاره نمود که سبب می گردد دستگاه به راحتی قابلیت ارتقا داشته باشد .

با استفاده از این دستگاه می توان اطلاعات را به صورت نواری ذخیره نمود که این امر سبب می گردد چالش های مربوط به پشتیبان گیری و مدیریت داده های ذخیره شده در مدت زمان طولانی آسان تر گردد .

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های این مدل ذخیره ساز پرداخته می شود : 

۱) ذخیره ساز HPE StoreEver MSL 3040 Scalable Library Base Module Q6Q62B  به صورت رکمونت بوده و با ابعاد ۳ یونیت به بازار عرضه می گردد .

۲) وزن این مدل ذخیره ساز ۳۱ کیلوگرم می باشد .

۳) رمز گذاری ذخیره ساز تیپ library سری store ever msl3040 از قابلیت ۲۵۶ بیت AES بهره مند می باشد و همچنین با دارایوهای LTO-7 , LTO-8 , LTO-6 سازگار می باشد ، از این مدل ذخیره ساز می توان جهت نگهداری طولانی مدت از داده ها در سازمان های کوچک و متوسط استفاده می گردد .

۴) این مدل ذخیره ساز از Half-Height LTO-9 Ultrium 45000 پشتیبانی می نماید .

۵) در این مدل دستگاه ذخیره ساز قابلیت بهره‌گیری از کیت ارتقا درایوهای half-height SAS با رابط ۱۲ گیگابیت بر ثانیه وجود دارد .

مشخصات فنی HPE StoreEver MSL 3040 Scalable Library Base Module Q6Q62B :

۱) این مدل ذخیره ساز دارای پارت نامبر Q6Q62B می باشد .

۲) ابعاد این مدل ذخیره ساز  133 * 482 * 873 میلیمتر می باشد .

۳) این مدل ذخیره ساز دارای سری StoreEver MSL3040 می باشد .

۴) ذخیره ساز HPE StoreEver MSL 3040 Scalable Library Base Module Q6Q62B با درایو های  LTO-8 Ultrium 30750/LTO-7 Ultrium 15000/LTO-6 Ultrium 6250 سازگار می باشد .

۵) تعداد اسلات های کارتریج در این مدل ذخیره ساز ۴۰ اسلات برای ماژول های پایه و ۴۰ اسلات برای ماژول توسعه و همچنین قابلیت توسعه از ۴۰ تا ۲۸۰ اسلات وجود دارد .

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد  HPE StoreEver MSL 3040 Scalable Library Base Module Q6Q62B می باشید می توانید با کارشناسان شرکت آبان تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *