وبلاگ

بررسی و خرید hpe store ever msl lto-8 ultrium 30750 fc drive upgrade kit Q6Q67A

بررسی و خرید hpe store ever msl lto-8 ultrium 30750 fc drive upgrade kit Q6Q67A

در این قسمت از مقالات به بررسی و خرید hpe storeever msl lto-8 ultrium 30750 fc drive upgrade kit Q6Q67A پرداخته می شود و اینکه این مدل کیت ذخیره ساز چه ویژگی هایی دارد :

از جمله پر کاربرد ترین تکنولوژی های ذخیره ساز می توان به تکنولوژی Tape اشاره نمود که در انواع مختلفی مانند Tape Library، Tape Auto Loader، Tape Drive و Tape Cartridge می باشد ،   این کیت ذخیره ساز مبتنی بر تکنولوژی Tape می باشد واز ۴۰ اسلات پشتیبانی می نماید .

و اما موردی که در این قسمت می توان به بررسی آن پرداخت این است که از این کیت می توان در دستگاه های MSL2024 , MSL4048 و MSL6480 استفاده نمود ، در این کیت از ظرفیت ۳۰ ترابایتی برای ذخیره سازی فشرده و ظرفیت ۱۲ ترابایتی برای ذخیره سازی محلی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 این مدل کیت ذخیره ساز می تواند ۴۰ اسلات را به ۲۸۰ اسلات کارتریج ارتقا دهد ، لازم به ذکر است که کیت ذخیره ساز hpe storeever msl lto-8 ultrium 30750 fc drive upgrade kit Q6Q67A از سه درایو زیر پشتیبانی می نماید :

 

LTO-8 Ultrium 30750

 LTO-7 Ultrium 15000 

 LTO-6 Ultrium 6250

 

ارتباط با درایو های فوق با استفاده از رابط FC صورت می پذیرد ، در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های این مدل ذخیره ساز پرداخته می شود :

۱) میزان حداکثر ظرفیت ذخیره سازی فشرده سازی ۲.۵:۱ برابر با ۸.۴ پتابایت که درایو آن LTO 8 و حداکثر اسلات آن نیز ۲۸۰ می باشد .

۲) این مدل کیت ذخیره ساز به صورت رکمونت با ابعاد ۳ یونیت عرضه گردیده است . این مدل خیره ساز با درایوهای LTO-8، LTO-7 , LTO-6 سازگار می باشد .

۳) از این مدل در سازمان های کوچک و یا متوسط می توان استفاده نمود و در این سازمان ها می توان با اطمینان نسبت به ذخیره اطلاعات در طولانی مدت اقدام نمود .

در ادامه به بررسی مشخصات فنی hp Store Ever MSL3040 پرداخته می شود :

۱) پارت نامبر این مدل Q6Q67A : 882184-001 می باشد . 

۲) ابعاد این مدل  175* 374* 335  میلیمتر می باشد .

۳) وزن hp Store Ever MSL3040 سه کیلو گرم می باشد .

۴) محفظه در این مدل 3U رکمونت با ابعاد ۳ یونیت می باشد .

۵) رابط میزبان در این مدل 8Gb/s Fibre Channel و 6Gb/s SAS tape drives می باشد .

۶) نرخ انتقال داده در این مدل ۳۰۰MB/S می باشد . 

۷) تعداد اسلات های کارتریج برای hp Store Ever MSL3040 برای ماژول های پایه ۴۰ اسلات و برای ماژول های توسعه نیز ۴۰ اسلات می باشد و لازم به ذکر است که قابلیت توسعه اسلات از ۴۰ به ۲۸۰ اسلات وجود دارد .

۸) رمز گذاری در این مدل AES 256-bit with LTO-8, LTO-7 and LTO-6 drives می باشد .

۹) امکان مدیریت این مدل با استفاده از StoreEver Command View Tape Library و همچنین از نرم افزارهای دیگری مانند Data Protector وجود دارد .

۱۰) کمترین دمای عملیاتی در این مدل ۵۰ درجه فارنهایت و بیشترین دمای عملیاتی نیز ۱۰۴ درجه فارنهایت می باشد .

می توان گفت library های msl انتخاب مطلوبی از ظرفیت ها و فناوری ذخیره ساز از جمله تیپ درایو ultrium LTO-8 ، LTO-7،  LTO-6 یا LTO-5 را ارائه میدهد ، لایبرری های msl با استفاده از مدیریت از راه دور مبتنی بر وب به راحتی از سراسر جهان مدیریت می گردند . با خرید HPE StoreEver MSL LTO-8 Ultrium 30750 SAS Drive Upgrade Kit در واقع نسل هشتم فناوری تیپ درایو LTO شرکت Hewlett Packard انتخاب گردیده است  که می‌تواند تا 30 ترابایت (فشرده 2.5:1) در هر کارتریج را ذخیره کند و در عین حال سهولت استفاده را با پشتیبانی از AES و LTFS فراهم می نماید . 

در مورد یکی از ویژگی های این دستگاه می توان به ذکر رمزگذاری داده های سخت افزاری ۲۵۶ بیتی اشاره نمود که همین رمزگذاری قابلیت امنیتی آسان برای محافظت از داده ها و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز را ایجاد می نماید . 

با استفاده از مجموعه ی library msl می توان رشد نامشخص داده ها و اطلاعات را مدیریت نمود ، با استفاده از Drive Upgrade Kit در  MSL2024/MSL4048 می توان به سرعت ظرفیت و عملکرد دستگاه را افزایش داد . 

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد بررسی و خرید hpe storeever msl lto-8 ultrium 30750 fc drive upgrade kit Q6Q67A می باشید می توانید با کارشناسان شرکت آبان تماس حاصل نمایید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *