وبلاگ

بررسی و خرید HPE StoreEver LTO-9 Ultrium 45000 

بررسی و خرید HPE StoreEver LTO-9 Ultrium 45000 

بررسی و خرید HPE StoreEver LTO-9 Ultrium 45000  : در این قسمت از مقالات به بررسی و خرید HPE StoreEver LTO-9 Ultrium 45000 پرداخته می شود و اینکه این مدل ذخیره ساز چه ویژگی هایی دارد :

بررسی و خرید HPE StoreEver LTO-9 Ultrium 45000 

شرکت hpe از جمله بهترین تولید کنندگان استوریج و ذخیره ساز ها محسوب می گردد و HPE StoreEver LTO-9 Ultrium 45000 نسل جدیدی از کارتریج ها محسوب می گردد که این مدل در واقع نسل جدیدی از lto-9 می باشد ، این دیتا کارتریج در واقع در نسل نهم فناوری درایو نوار درایو نوار LTO می باشد و این مدل از کارتریج می تواند تا ۴۵ ترابایت را در هر کارتریج نماید ، در این مدل ذخیره ساز رمزگذاری LTFS و AES وجود دارد ، درایوها در HPE StoreEver LTO-9 Ultrium 45000 با استفاده از رابط ۱۲ sas گیگابایت بر ثانیه در دسترس می باشند .

در این مدل ذخیره ساز با استفاده از رمزگذاری داده های سخت افزار و همچنین استفاده از AES 256 می توان به آسانی از حساس ترین داده ها نیز محافظت نمود و علاوه بر آن می توان از دسترسی غیر مجاز به داده ها نیز جلوگیری نمود ، در این مدل ذخیره ساز با استفاده از نرم افزار های hpe store open و LTFS می توان دانه ها را در قالب باز ذخیره نمود و نوار به صورت خود توصیفی و مبتنی بر فایل ذخیره می گردد ، لازم به ذکر است که سرعت انتقال داده در این مدل ذخیره ساز ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه می باشد ، در این حالت عملکرد نوار سریعتر را امکان پذیر می نماید ، hpe store ever LTO Ultrium Tape Drives این امکان را برای درایو نوار فراهم می نماید تا به طور مداوم سرعت درایو را تنظیم نماید ، در این حالت درایو جریان دارد و به حداکثر کارایی و کاهش استارت و توقف کمک می نماید وبنابراین قابلیت اطمینان درایو ها و رسانه شرکت Hewlett Packard افزایش می نماید .

و اما برنامه هایی که در این مدل دیتا کارتریج پشتیبانی می گردد عبارتند از :

۱) برنامه Veeam

۲) برنامه Micro Focus

۳) برنامه Commvault

۴) برنامه IBM

۵) برنامه Dell EMC 

۶) برنامه VERITAS

لازم به ذکر است که این مدل ذخیره ساز با کلیه نسخه های قبلی تکنولوژی LTO سازگار می باشد .

در ادامه به بررسی ویژگی های این مدل ذخیره ساز پرداخته می گردد :

۱) ظرفیت بسیار بالا :

این مدل کارتریج دارای ظرفیت ذخیره سازی بسیار عالی می باشد ، این کارتریج ها بدون فشرده سازی می توانند تا ۱۸ ترابایت اطلاعات را ذخیره نمایند و در صورت فشرده سازی نیز ظرفیت ذخیره سازی بیشتری وجود دارد .

۲) سرعت بسیار بالا :

نرخ انتقال داده در این مدل کارتریج بسیار بالا می باشد ، در حالت بدون فشرده سازی میزان نرخ انتقال اطلاعات ۳۰۰ مگابایت در ثانیه و در حالت فشرده سازی میزان نرخ انتقال اطلاعات ۹۰۰ مگابایت در ثانیه می باشد .

۳) عمر طولانی در داده ها :

تکنولوژی های پیشرفته تری در کارتریج LTO وجود دارد که همین امر سبب می گردد تا عمر طولانی تری در نگهداری از اطلاعات وجود داشته باشد ، در نظر گرفتن این مورد برای سازمان ها و کسب و کارهایی که به مدت زمان طولانی تری برای نگهداری اطلاعات خود نیاز دارند بسیار مهم می باشد .

۴) سازگاری و سهولت استفاده :

این کارتریج به راحتی می تواند به دستگاه های دیگری نیز متصل گردد ، نگهداری و جابجایی داده ها در این مدل کارتریج بسیار ساده می باشد و از جمله علت های ان می توان به ساختار ساده در آنها اشاره نمود .

در این قسمت به بررسی مشخصات این مدل ذخیره ساز پرداخته می گردد :

۱) این مدل ذخیره ساز دارای برند hpe می باشد .

۲) سرعت انتقال داده در این مدل ذخیره ساز ۳۰۰mb/s می باشد .

۳) میزان ظرفیت معمولی در لین مدل ذخیره ساز ۱۸TB می باشد .

۴) رابط میزبان در این مدل 12Gb/sec SAS می باشد و کانکتور این مدل ذخیره ساز از نوع سریال ATA  هفت پین می باشد . 

۵) رمزگذاری در این مدل ذخیره ساز AES 256-bit می باشد .

۶) این مدل دارای پارت نامبر BC042A می باشد .

 بنابراین استفاده از این محصول برای سازمان هایی که قصد نگهداری طولانی مدت اطلاعات را دارند روشی کاملا ساده و قابل اعتماد می باشد.

 

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد بررسی و خرید HPE StoreEver LTO-9 Ultrium 45000 می باشید می توانید با کارشناسان و متخصصان شرکت آبان تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *