وبلاگ

بررسی و خرید hpe proliant ml30 gen10 server

بررسی و خرید hpe proliant ml30 gen10 server

بررسی و خرید hpe proliant ml30 gen10 server : در این قسمت از مقالات به بررسی و خرید hpe proliant ml30 gen10 server پرداخته می شود و اینکه این مدل سرور نسل ۱۰ چه ویژگی هایی دارد :

بررسی و خرید hpe proliant ml30 gen10 server

این سرور از جمله سرورهای Tower می باشد که بسیار قدرتمند است ، در واقع این مدل سرور به صورت ایستاده می باشد و همچنین از جمله سرور های مقرون به صرفه محسوب می گردد ، در این سرور مقدار رم و هارد سرور کمتری نسبت به مابقی سرورهای کمپانی اچ پی وجود دارد به همین علت از این مدل سرور در دفاتر کوچک استفاده می شود ، در این مدل سرور قابلیت اطمینان بالایی وجود دارد و همچنین قابلیت توسعه در بخش های راهبردی وجود دارد که هزینه آن نیز بسیار اندک می باشد .

 در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های سرور hp ml30 g10 پرداخته می شود :

۱) جهت ذخیره سازی اطلاعات در این مدل سرور از ۴ عدد هارد lff و ۸ هارد sff پشتیبانی می گردد .

۲) در این مدل سرور پورت usb 3.0 و usb 2.0 وجود دارد .

۳) در سرور hpe proliant ml30 gen10 server از کارت گرافیک NVIDIA Quadro p2200 و P1000 پشتیبانی می گردد .

۴) این مدل سرور از حافظه ssd m.2 NVMe پشتیبانی می نماید .

۵) این سرور از power یا منبع تغذیه ۳۵۰ وات با بازده انرژی بالا پشتیبانی می نماید .

۶) این سرور از پردازنده intel xeon e-2200 تا تعداد ۶ هسته و همچنین پردازنده ۸۳ وات core i3 pentium g پشتیبانی می نماید .

۷) این مدل سرور از حافظه رم که با استاندارد UDIMM در ماژول ۶ و ۱۶ گیگابایت می باشد پشتیبانی می نماید .

۷) میزان حداکثر ظرفیت حافظه رم ۶۴ گیگابایت می باشد .

۸) در این مدل سرور ۴ اسلات جهت استفاده از حافظه رم سرور وجود دارد .

۹) جهت مدیریت سرور از راه دور و همچنین امنیت بیشتر در این مدل سرور از پورت ILO استفاده گردیده است .

۱۰) در این سرور از تمام سیستم عامل های روز و همچنین مجازی سازی پشتیبانی می گردد ، به عنوان مثال می توان به ESXI در ورژن های مختلف اشاره نمود ، البته لازم به ذکر است که برای پشتیبانی از سیستم عامل های مجازی سازی به یک کنترلر حرفه ای تر مانند H240 نیاز می باشد ،  این محصول به صورت جداگانه عرضه می گردد .

درباره hpe proliant ml30 gen10 server :

این سرور به صورت ۴ یونیت در رک قرار می گیرد ، لازم به ذکر است که سرورهای تولید شده توسط کمپانی اچ پی متناسب با تمام نیازهای مشتریان می باشد و در واقع سرورهای اچ پی انعطاف پذیری لازم را در بر دارند ، در این سرور با استفاده از  HEPE Tower To Rack Conversion سرور از حالت Tower به رکمونت تبدیل می گردد و در این حالت این مدل سرور می تواند در محل رک قرار گیرد ، البته لازم به ذکر است که اینگونه سرور ها عموما به صورت Tower مورد استفاده قرار می گیرند .

سرور hpe proliant ml30 gen10 server به دو صورت lff و sff عرضه می گردد ، در شاسی 8sff از ۸ هارد سرور ۲.۵ اینچی پشتیبانی می گردد ، همچنین دو محفظه درایو DVD نیز وجود دارد ، در شاسی 4 lff از ۴ هارد ۳.۵ اینچی پشتیبانی می گردد ، این مدل سرور در دو پلتفرم hot-plug و non-hotplug وجود دارد .

سیستم Fan در سرور hpe proliant ml30 gen10 :

در این سرور از فن های ۹۲ ۳۲ ۳۲ میلی متر و یک هیت سینک جهت خنک نمودن CPU استفاده می گردد ، لازم به ذکر است که در صورتیکه از کارت های pci در سرور استفاده گردد به فن بیشتری نیاز می باشد .

پردازنده در سرور hpe proliant ml30 gen10 :

پردازنده هایی که در این مدل سرور استفاده می گردد intel pentium و intel core i3 و intel xeon e processor می باشد ، تعداد هسته در مورد پردازنده intel xeon e چهار و شش عدد می باشد که فناوری موجود در آن هایپر تردینگ می باشد و توان مصرفی ان ۸۰ وات می باشد .

کارت شبکه در سرور hpe proliant ml30 gen10 :

کارت شبکه در این سرور hpe ethernet 1gb 2-port 361i network adapter می باشد که این کارت شبکه به صورت embedded بر روی مادربرد قرار می گیرد ، همچنین می توان از یک مدل کارت شبکه دیگر متناسب با نیازمندی ها استفاده نمود .

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد بررسی و خرید hpe proliant ml30 gen10 server می باشید می توانید با کارشناسان و متخصصان شرکت آبان تماس حاصل نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *